TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

  1. Termékcsere

    Amennyiben sérült, hibás, vagy nem a rendelésednek megfelelő terméket kaptál, vagy vissza szeretnéd küldeni a terméket kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfel@bizniszwallet.hu e-mail címen, és írd meg nekünk az e-mailben kapott rendelési számodat, és a probléma okát.

    Kérünk, hogy a könnyebb ügyintézés érdekében küldj nekünk fotót a termékről, amit kaptál, hogy mi is lássuk a probléma mibenlétét.

    Ezután a csapatunk segít a cseretermék kiküldésében –  a futár, aki szállítja a cserét egyben fel is veszi tőled a cserélni kívánt hibás terméket.

  2. Visszaküldés feltételei

    Minden vásárlónknak jogában áll a rendelés teljesítésétől számított 14 napon belül elállni a vásárlástól.

    Ezen kívül a rendelés megérkezésétől számított 30 napon belül a boldogság garanciánk keretein belül is visszaküldheted a terméket, amennyiben nem vagy vele teljesen elégedett..

  3. Visszaküldési módja

     

    A termékek árának visszatérítéséhez kérlek az alábbi lépéseket kövesd:

    1, Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az info@bizniszwallet.hu e-mail címen, és kérünk, hogy írd meg a rendelési számodat, hogy megtaláljuk a rendszerben a vásárlásodat.

    2, Az ügyfélszolgálatunk ezután küld neked egy formanyomtatványt, ami feladócímkeként szolgál, hogy el tudd küldeni a raktárunk számára a terméket.

    3, Add fel a csomagot a nyomtatványon található instrukciók alapján – a visszaszállítás költségeit a BizniszWallet nem tudja átvállalni, ez a vásárlót terheli a törvényben megszabottak alapján.

    4, A termék megérkezésének visszaigazolása után az ügyfélszolgálatunk visszatéríti a rendelésed értékét, az eredeti szállítási díjjal együtt. 

  4. Visszatérítés időigénye

    Miután az ügyfélszolgálatunk megerősítette e-mailben, hogy a visszatérítés megtörtént, még 5-10 munkanapba beletelhet, amíg az összeg megjelenik a számládon.

    Ez a banki ügyintézés miatt történik, és az időtartam a pénzügyi szolgáltatódtól függ. 

  5. Rendelés visszamondása

    A rendelések lemondása nem lehetséges, mivel a logisztikai partnerünk automatikusan megkezdi a teljesítést, amint a rendelés létrejött a rendszerben.